تبلیغات و اسپانسری نمایشگاه ملی ماساژ تندرستی

تبلیغات و اسپانسری نمایشگاه ملی ماساژ تندرستی

هنگام انتخاب اسپانسرشیپی، موضوع مهمی که باید مدنظر داشت، یافتن فعالیتی است که با ارزش های خاص برند شما همراستا باشد. حضور در رویدادهای نمایشگاهی ارزش هایی مانند سخت کوشی، کار تیمی، پشتکار، رقابت پذیری، پویایی، رشد و اشتیاق را ارتقا می دهد.

اسپانسر شدن در رویدادهای نمایشگاهی، سهولت انجام کسب و کار را افزایش می دهد و علاوه بر افزایش روحیه کارمندان، اطمینان مشتریان را نیز افزایش خواهد داد.

اساسا در تبلیغات اسپانسری، ابزارهای تبلیغاتی لباس مبدل می پوشند و تغییر قیافه می دهند، در این مدل از تبلیغات در واقع، مخلوطی از تبلیغات و سرگرمی، اخبار، و سایر سرفصل های محتوایی در رسانه های ارتباطی به نمایش درخواهند آمد.

ستاد برگزاری همایش و نمایشگاه، کتاب همایش در نظر دارد تا از بین شرکت ها، موسسات و فعالان اقتصادی حوزه ی سلامت و ورزش، همراهانی را برای بهره برداری از فرصت های تبلیغاتی و اسپانسری در کلیه ی فرآیندهای برگزاری همایش و نمایشگاه ملی ماساژ تندرستی انتخاب نماید. لذا خواهشمندیم با توجه به فعالیت مجموعه ی تحت ریاست حضرتعالی، در زمینه محصولات و خدمات مرتبط با موضوع همایش و نمایشگاه، جهت معرفی توانمندی و امکانات آن مرکز نحوه ی همراهی و مشارکت خود را به سازمان تبلیغات همایش با تماس به شماره های سازمان تبلیغات 09192032303، 88611434،88613143 اعلام فرمائید.

مزایای اسپانسرینگ:

شرایط و امتیازات حامیان مالی همایش و نمایشگاه سومین همایش ملی ماساژ تندرستی

معرفی برندینگ در دنیای تجارت یکی از موضوعات بسیار مهم به شمار می رود.

اسپانسرینگ و تبلیغات! 

در تبلیغات انتقال پیامی خاص با هدف اطلاع رسانی در مورد یک ویژگی محصول انجام می شود اما با وجود ویژگی های تبلیغات، اسپانسرشیپی مزایای قابل ملاحظه ی دیگری دارد که در بسیاری از موقعیت ها، آن را نسبت به تبلیغات ممتاز میکند.

در اسپانسرینگ یک نوع ارتباط میان یک شرکت و یک دارایی اتفاق می افتد که در آن شرکت در ازای دسترسی به پتانسیل تجاری قابل بهره برداری از آن، مبلغ معینی می پردازد. تبلیغات و اسپانسرینگ دو ابزار ترفیعی متفاوت اند که استفاده از آن ها بستگی به هدف و موقعیت شرکت در بازار هدف دارد.

با توجه به افزایش حجم تبلیغات مستقیم برندها در رسانه های محیطی، اسپانسرشیپ امروزه یک راه موثر برای دور زدن ازدحام در تبلیغات است.

مزیت های اسپانسرینگ برای شرکت ها:

1. آگاهی از برند:

از اسپانسرینگ همایش ها می توانید از ابزاری برای "آگاهی از برند" خود استفاده کنید تا لوگو و کسب و کار شما بیشتر دیده شود.

2. ارتقا برند نزد تاثیرگذاران بازار:

مدیران زیادی در این سمینار ها و همایش ها شرکت می کنند و با معرفی خود می توانید به عنوان مشتریان آینده روی آن ها حساب کنید. نامه ها و تبلیغات پکیج اسپانسرینگ برای تعداد زیادی از مدیران فرستاده می شود، بنابراین کسانی که در سمینار شرکت نمیکنند نیز لوگو و مشخصات شما را مشاهده می کنند و می توانند در آینده مشتری شما باشند.

پخش تیزر و تبلیغات شما در سمینارها نیز بر روی تصویر مثبت شما در ذهن شرکت کنندگان و مدیران می افزاید. از طرفی می توانید میهمانان خود را به صورت رایگان به سمینار مربوطه دعوت کنید.

3. بهبود تصویر برند و بالا رفتن فروش:

شما باید دیده شوید تا وقتی مخاطب به زمینه فعالیتی که شما هم دارید فکر می کند، اول به یاد شما بیفتد. همایش ها و نمایشگاه ها جای بسیار مناسبی برای ارائه محصول یا خدمات شما می باشد. شما در نمایشگاه ها از نزدیک می توانید محصول یا خدمات خود را به مخاطبان نشان دهید. بهبود تصویر برند در ذهن مشتریان همیشه جزو اهداف بزرگ شرکت های موفق است. اگر تصویر برند در ذهن مخاطب ارتقا پیدا کند می تواند در جهت کمک به استراتژی های برند شرکت، عمل کند. اسپانسرینگ باعث فروش مستقیم نمی شود اما فروش را راحت تر می کند.

4. متمایز شدن از رقیبان:

هر چه خود را به وسیله اسپانسرینگ بیشتر نشان دهید، نسبت به رقبا تمایز بیشتری ایجاد کرده اید. هرچه قدرت خود را در اسپانسرینگ بیشتر نشان دهید سطح اعتماد مخاطبان خود را به صورت غیر مستقیم بیشتر جلب کرده اید.

5. غلبه بر محدودیت های تبلیغات :

برای کالاهایی که در خیلی جاها از تبلیغ در رسانه های سنتی منع شده اید، اسپانسرشیپ یک ابزار ترفیعی جایگزین است.